Неділя, 05.05.2024, 09:40
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Блог | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Поиск
Календарь
«  Липень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив записей
Друзья сайта


http://hoippo.km.ua


НВК №2

osvita.ua

mon.gov.ua

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Відділ освіти Деражнянськоі РДА
Главная » 2011 » Липень » 1 » Розділ IV - V
14:50
Розділ IV - V
                            Розділ IV 

          ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА КОРУПЦІЙНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ



     Стаття 21. Види відповідальності за корупційні правопорушення 



     1. За  вчинення корупційних правопорушень особи,  зазначені в 

частині  першій   статті   4   цього   Закону,   притягаються   до

кримінальної,      адміністративної,      цивільно-правової     та

дисциплінарної відповідальності в установленому законом порядку.



     2. Відомості про осіб, яких притягнуто до відповідальності за 

вчинення  корупційних  правопорушень,  у  триденний  строк  з  дня

набрання відповідним рішенням суду законної сили,  притягнення  до

цивільно-правової   відповідальності,  накладення  дисциплінарного

стягнення заносяться  до  Єдиного  державного  реєстру  осіб,  які

вчинили  корупційні  правопорушення,  що  формується  та  ведеться

Міністерством юстиції  України.  Положення  про  Єдиний  державний

реєстр   осіб,  які  вчинили  корупційні  правопорушення,  порядок

формування та ведення цього реєстру  затверджується  Міністерством

юстиції України.



     Стаття 22. Особливості звільнення з роботи осіб, які вчинили 

                корупційні правопорушення



     1. Особа,  щодо якої винесено постанову  про  притягнення  як 

обвинуваченої  у  вчиненні  злочину  у сфері службової діяльності,

підлягає відстороненню  від  виконання  повноважень  на  посаді  в

порядку,  визначеному законом, до розгляду справи судом, якщо інше

не передбачено Конституцією ( 254к/96-ВР ) і законами України.



     Особа, щодо  якої  складено  протокол   про   адміністративне 

корупційне правопорушення,  якщо  інше не передбачено Конституцією

( 254к/96-ВР ) і законами  України,  може  бути  відсторонена  від

виконання  службових  повноважень  за  рішенням  керівника  органу

(установи,  підприємства,  організації),  в якому вона працює,  до

закінчення розгляду справи судом.



     У разі  закриття  провадження  у  справі  про адміністративне 

корупційне правопорушення у зв'язку з відсутністю події або складу

адміністративного   правопорушення   відстороненій  від  виконання

службових повноважень особі відшкодовується середній заробіток  за

час вимушеного прогулу, пов'язаного з таким відстороненням.



     2. Дострокове   припинення   повноважень  особи  на  виборній 

посаді,  припинення  повноважень  посадової   особи   на   посаді,

звільнення,   що  здійснюється  за  рішенням  Президента  України,

Верховної Ради України,  Кабінету  Міністрів  України,  звільнення

військової  посадової  особи  з  військової  служби  у  зв'язку  з

притягненням до відповідальності за корупційне  правопорушення,  а

також   відсторонення   такої   особи   від   виконання  службових

повноважень у випадках,  передбачених частиною першою цієї статті,

здійснюється з  урахуванням особливостей,  визначених Конституцією

( 254к/96-ВР ) і законами України.



     Інші особи,   яких    притягнуто    до    кримінальної    або 

адміністративної  відповідальності  за  корупційні правопорушення,

пов'язані  з  порушенням  обмежень,  передбачених   цим   Законом,

підлягають  звільненню з відповідних посад у триденний строк з дня

отримання   органом    державної    влади,    органом    місцевого

самоврядування,   підприємством,   установою,  організацією  копії

відповідного судового рішення,  яке набрало  законної  сили,  якщо

інше не передбачено законом.



     3. Про  звільнення особи з посади у зв'язку з притягненням до 

відповідальності  за  корупційне   правопорушення,   пов'язане   з

порушенням  обмежень,  передбачених  цим Законом,  керівник органу

державної влади,  органу місцевого  самоврядування,  підприємства,

установи,  організації  у триденний строк письмово повідомляє суд,

який постановив обвинувальний  вирок  або  прийняв  постанову  про

накладення     адміністративного     стягнення    за    корупційне

правопорушення,  та  спеціально  уповноважений  центральний  орган

виконавчої  влади з питань державної служби.  Порядок інформування

спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої  влади  з

питань  державної  служби  про  осіб,  уповноважених  на виконання

функцій держави або  місцевого  самоврядування,  які  звільнені  у

зв'язку   з   притягненням   до   відповідальності  за  корупційне

правопорушення, встановлюється Кабінетом Міністрів України.



     4. З метою виявлення причин  та  умов,  що  сприяли  вчиненню 

корупційного правопорушення або невиконанню вимог цього Закону, за

поданням  спеціально  уповноваженого  суб'єкта  у  сфері  протидії

корупції за рішенням керівника органу,  в якому працює особа,  яка

вчинила таке правопорушення,  проводиться службове розслідування в

порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.



     5. Обмеження  щодо  заборони  особі,  звільненій  з  посади у 

зв'язку  з  притягненням   до   відповідальності   за   корупційне

правопорушення,  займатися  діяльністю,  пов'язаною  з  виконанням

функцій  держави,  місцевого   самоврядування,   або   такою,   що

прирівнюється  до  цієї  діяльності,  встановлюється  виключно  за

вмотивованим рішенням суду, якщо інше не передбачено законом.



                             Розділ V 

           УСУНЕННЯ НАСЛІДКІВ КОРУПЦІЙНИХ ПРАВОПОРУШЕНЬ



     Стаття 23. Відшкодування збитків, шкоди, завданих державі 

                внаслідок вчинення корупційного правопорушення



     1. Збитки,  шкода,   завдані   державі   внаслідок   вчинення 

корупційного    правопорушення,    підлягають    відшкодуванню   в

установленому законом порядку.



     Стаття 24. Незаконні нормативно-правові акти та правочини 



     1. Нормативно-правові  акти,   рішення,   видані   (прийняті) 

внаслідок   вчинення   корупційного  правопорушення,  можуть  бути

скасовані органом або посадовою особою, уповноваженою на прийняття

чи скасування відповідних актів, рішень, або визнані незаконними в

судовому  порядку  за  заявою  заінтересованої   фізичної   особи,

об'єднання громадян,  юридичної особи, прокурора, органу державної

влади, органу місцевого самоврядування.



     2. Правочин, укладений внаслідок корупційного правопорушення, 

є нікчемним.



     Стаття 25. Відновлення прав і законних інтересів та 

                відшкодування збитків, шкоди, завданих фізичним та

                юридичним особам внаслідок вчинення корупційного

                правопорушення



     1. Фізичні та юридичні особи,  права яких порушено  внаслідок 

вчинення  корупційного правопорушення і яким завдано моральної або

майнової  шкоди,  збитків,  мають  право  на   відновлення   прав,

відшкодування збитків, шкоди в установленому законом порядку.



     2. Збитки,   шкода,  завдані  фізичній  або  юридичній  особі 

внаслідок незаконних рішень,  дій або бездіяльності суб'єкта, який

здійснює    заходи   щодо   запобігання   і   протидії   корупції,

відшкодовуються  з  Державного  бюджету  України  в  установленому

законом   порядку.   Держава,  Автономна  Республіка  Крим,  орган

місцевого самоврядування,  які відшкодували збитки, шкоду, завдану

незаконним рішенням, діями або бездіяльністю суб'єкта, що здійснює

заходи  щодо  запобігання  та  протидії  корупції,   мають   право

зворотної вимоги (регресу) до особи, яка завдала збитків, шкоди, у

розмірі  виплаченого  відшкодування  (крім  відшкодування  виплат,

пов'язаних  із  трудовими  відносинами,  відшкодуванням  моральної

шкоди).



Отримано з офіційного джерела - http://zakon1.rada.gov.ua









 
     Стаття 26. Вилучення незаконно одержаного майна 



     1. Кошти  та  інше   майно,   одержані   внаслідок   вчинення 

корупційного  правопорушення,  підлягають  конфіскації за рішенням

суду в установленому законом  порядку,  а  кошти  у  встановленому

судом  розмірі  вартості  незаконно  одержаних  послуг  чи пільг -

стягненню на користь держави.



                            Розділ VI 

             КОНТРОЛЬ І НАГЛЯД ЗА ВИКОНАННЯМ ЗАКОНІВ

             У СФЕРІ ЗАПОБІГАННЯ І ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ



     Стаття 27. Контроль у сфері запобігання і протидії корупції 



     1. Верховна Рада України здійснює парламентський  контроль  у 

сфері   запобігання   і  протидії  корупції  в  межах,  визначених

Конституцією України ( 254к/96-ВР ).



     Інші органи  державної  влади  здійснюють  контроль  у  сфері 

запобігання  та протидії корупції у межах повноважень та у спосіб,

що передбачені Конституцією ( 254к/96-ВР ) і законами України.



     Стаття 28. Громадський контроль за виконанням законів у сфері 

                запобігання і протидії корупції



     1. Громадський   контроль   за  виконанням  законів  у  сфері 

запобігання і протидії корупції  здійснюється  на  підставі  та  в

порядку, визначеному законом.



     Стаття 29. Прокурорський нагляд 



     1. Нагляд  за  додержанням  законів  у  сфері  запобігання  і 

протидії корупції здійснюється Генеральним прокурором  України  та

підпорядкованими йому прокурорами.



                            Розділ VII 

                    МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО



     Стаття 30. Міжнародне співробітництво у сфері запобігання і 

                протидії корупції



     1. Україна  відповідно до укладених нею міжнародних договорів 

здійснює співробітництво у сфері запобігання і протидії корупції з

іноземними державами,  міжнародними організаціями,  які здійснюють

заходи щодо запобігання і протидії корупції.



     2. Міжнародна правова  допомога  та  інші  види  міжнародного 

співробітництва    у   справах   про   корупційні   правопорушення

здійснюються компетентними органами відповідно до законодавства та

міжнародних договорів України, згоду на обов'язковість яких надано

Верховною Радою України.



     Стаття 31. Міжнародні договори України у сфері запобігання і 

                протидії корупції



     1. У  разі  якщо  міжнародними  договорами України,  згоду на 

обов'язковість яких надано Верховною  Радою  України,  встановлено

інші   правила,   ніж   ті,   що  передбачені  законодавством  про

запобігання   і   протидію   корупції,   застосовуються    правила

міжнародних договорів.



     Стаття 32. Міжнародний обмін інформацією у сфері запобігання 

                і протидії корупції



     1. Компетентні органи  України  можуть  надавати  відповідним 

органам іноземних держав та одержувати від них інформацію,  у тому

числі з  обмеженим  доступом,  з  питань  запобігання  і  протидії

корупції   з   додержанням   вимог  законодавства  та  міжнародних

договорів України,  згоду на обов'язковість яких надано  Верховною

Радою України.



     2. Надання  органам  іноземних  держав  інформації  з питань, 

пов'язаних з запобіганням і протидією  корупції,  можливе  лише  в

разі,  якщо  ці  органи  та відповідний компетентний орган України

можуть  установити  такий  режим  доступу  до   інформації,   який

унеможливлює   розкриття   інформації   для   інших  цілей  чи  її

розголошення   у   будь-який   спосіб,   у   тому   числі   шляхом

несанкціонованого доступу.



     Стаття 33. Заходи щодо повернення в Україну коштів та іншого 

                майна, одержаних внаслідок корупційних

                правопорушень, і розпоряджання вилученими коштами

                та іншим майном, одержаними внаслідок корупційних

                правопорушень



     1. Україна  здійснює  заходи щодо повернення в Україну коштів 

та іншого майна,  одержаних внаслідок корупційних правопорушень, і

розпоряджається   цими  коштами  та  іншим  майном  відповідно  до

законодавства  та  міжнародних   договорів   України,   згоду   на

обов'язковість яких надано Верховною Радою України.



                           Розділ VIII 

                ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ



     1. Цей Закон набирає чинності  з  1  липня  2011  року,  крім 

статей 11 і 12, які набирають чинності з 1 січня 2012 року.



     2. У  декларації  про майно,  доходи,  витрати і зобов'язання 

фінансового характеру за 2011 рік відомості про витрати  надаються

з дня набрання чинності цим Законом.



     3. Кабінету  Міністрів  України  у  тримісячний  строк  з дня 

набрання чинності цим Законом:



     внести на розгляд  Верховної  Ради  України  пропозиції  щодо 

приведення законодавчих актів у відповідність із цим Законом;



     забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених 

цим Законом;



     привести свої нормативно-правові акти у відповідність із  цим 

Законом;



     забезпечити приведення   у   відповідність   із  цим  Законом 

нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів

виконавчої влади.

 



 Президент України                                      В.ЯНУКОВИЧ 





Просмотров: 620 | Добавил: saturn4 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024