«Дитинство – це ранок життя людини, а ранок має бути щасливим» С.Русова У Деражнянському районі функціонує 33 дошкільних навчальних закладів ( 4 тимчасово призупинено), з них 13 традиційних дитсадків, 14 НВК ( в орендованих приміщеннях шкіл). Всого дітей в ДНЗ району – 2104 Охоплення дітей 3-6 років дошкільною освітою -65,3% Охоплення дітей п`ятирічок дошкільною освітою – 100% Усі дошкільні навчальні заклади району знаходяться в комунальній власності. Спеціалізовані групи 4 групи – логопедичні 6 груп для дітей, які часто хворіють ГІРЗ Впровадження інноваційних технологій · Методики М.Зайцева, М.Єфіменка; Деражнянський ДНЗ №1,2,3,4 · ТРВЗ (теорія розв’язання винахідницьких завдань); Лозівський ДНЗ, · Педагогічну спадщину В.Сухомлинського Деражнянський ДНЗ №1,2,3,4 Нижнянський ДНЗ , ЗяньковецькийДНЗ, Маниковецький ДНЗ, Вовковинецький ДНЗ Педагогічну спадщину С.Русової ДНЗ №4, Деражнянський ДНЗ №1,2,3,4 ЗяньковецькийДНЗ, Маниковецький ДНЗ, Вовковинецький ДНЗ. · Інноваційні напрямки роботи в ДНЗ Запровадження передового педагогічного досвіду · Економічне виховання з малку. ДНЗ №1 «Дзвіночок» м.Деражні; · Організація освітнього простору щодо сприяння формуванню компетентності у субсфері «Природа космосу » .ДНЗ№2 «Берізка» м.Деражня; · Педагогічна інноватика: сучасний погляд на гендерне виховання» .ДНЗ»Веселка» смт.Лозове; · Загальний недорозвиток мови (ЗНМ). Організація корекційного навчання дітей I і II рівнів мовного розвитку”.ДНЗ №4 «Журавлик» м.Деражня Ключові проблеми дошкільна освіта району 1.Оптимізація мережі дошкільних навчальних закладів усіх типів та форм власності відповідно до освітніх потреб населення і демографічних прогнозів. 2.Модернізація змісту дошкільної освіти через вивчення та впровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку „ Я у Світі”. 3.Впровадження в навчально - виховний процес дошкільних навчальних закладів моніторингових досліджень якості дошкільної освіти. 4.Створення сучасного методичного забезпечення варіативних форм здобуття дошкільної освіти з урахуванням їх призначення закладу, режиму роботи, інноваційних підходів щодо змісту та методів виховання, роботи з батьками та громадськістю. 5.Своєчасне виявлення, підтримка, розвиток обдарованості, природних нахилів та здібностей у дітей дошкільного віку, відкриття відповідно до потреб профільних груп і гуртків різних напрямків. 6.Активізація можливостей дошкільних навчальних закладів щодо реалізації оздоровчої функції закладу, формування у дітей здоров”я, зберігаючої компетентності та реалізація сучасних підходів до вирішення завдань ранньої соціальної реабілітації дітей з особливими потребами. Гурткова робота в дошкільних навчальних закладах Для реалізації природних здібностей, нахилів та інтересів дітей дошкільних закладів району працює 45 гуртків, студій, спортивних секцій. Гуртки: · натуралістичний; · хореографічний; · образотворчі; · музичні; · літературний; · драматичні; · «Умілі руки»; · народознавства; · витинанки; В них займаються 439 дітей
|