Субота, 20.04.2024, 13:38
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Поиск
Календарь
«  Вересень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архив записей
Друзья сайта


http://hoippo.km.ua


НВК №2

osvita.ua

mon.gov.ua

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Відділ освіти Деражнянськоі РДА
Главная » 2011 » Вересень » 6 » наказ про оздоровлення 2011
15:53
наказ про оздоровлення 2011

  
22.06.2011р.                                         Деражня 
                            № 118



  Про підсумки роботи пришкільних таборів Деражнянського району 

       На виконання наказу Міністерства 
освіти і науки, молоді та спорту України від 19.04.2011 № 350 «Про організацію
літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2011 році», розпорядження голови
облдержадміністрації від 29.04.2011 року № 172-2011-р «Про хід підготовки до
оздоровчої кампанії 2011 року в області», 
наказу управління освіти і науки України від 05.05.2011 №302 „Про
організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2011 році, районної
програми « Відпочинку та оздоровлення дітей Деражнянського району на період до
2013 року», відділом освіти Деражнянської райдержадміністрації проводено оздоровчу
кампанію.

      В районі з 31.05.11р. по 17.06.11р. функціонувало 28 відпочинкових
пришкільних таборів з денним перебуванням при загальноосвітніх навчальних
 закладах та 1 профільний оздоровчий заклад на базі Вовковинецької школи-інтернат. 

      Тривалість відпочинкової зміни становила 6 год. Для роботи таборів
керівниками підготовлено та затверджено всю необхідну документацію: статути
таборів, плани роботи, режими, меню та ін.

      Всього в районі оздоровилось 2479 учнів, з них 2379 в пришкільних відпочинкових таборах та 100 учнів в профільному таборі „Лелека”(школа-інтернат) в тому числі 100% дітей
пільгових категорій.

      На харчування в період роботи відпочинкових 
таборів з державного бюджету використано 72100 грн.. З метою покращення якості
обідів керівниками закладів залучено спонсорської допомоги на суму 37385 грн.,
що на 12080грн. більше ніж минулого року. Вартість обіду в середньому по району
на одну дитину становила 5,20 грн.

      Найкраще спрацювали в залучені спонсорської 
допомоги адміністрація Вовковинецької ЗОШ І-ІІІ ст.. -  5665 тис. грн.., Маниковецької ЗОШ І-ІІІ ст.
.- 2924 грн., Галузинецької ЗОШ І-ІІ ст.. – 3994 грн., Копачівського НВК – 3435
грн., Волоської ЗОШ І-ІІІ ст.. – 2938 грн., Коричинецької ЗОШ І-ІІст. – 2045,
Новосілецької ЗОШ І-ІІІ ст. .- 2845 грн., Божиковецька ЗОШ І-ІІІ ст.. – 4955
грн.

     За результатами перевірки відпочинкових таборів 
слід відмітити роботу пришкільного табору  „Веселка” Галузинецької ЗОШ І-ІІ ст.,
начальник табору Теренюк О. В.  Всього  відпочивало 36 учнів, що становить 100 %.
Відповідно плану проводились змістовні, цікаві виховні заходи різних напрямків
виховної роботи. Документація табору оформлена по вимогах.

    Харчування проводилось дворазове: сніданок, 
комплексний обід. Вартість обідів на одну дитину в день - 7,25грн. Начальник
табору та вихователі табору організовували та проводили дружні візити до
прилеглих шкіл з концертною та розважальною програмою.

    Згідно всіх вимог працював табір „Сонечко” Коржовецької 
ЗОШ І-ІІ ст.. робота проводилась відповідно запланованих заходів, в начальника
табору Дурбакевича Ю.О. зберігалися всі матеріали виховних заходів, малюнки
дітей, емблеми. Робота табору чітко спланована по кожному дні. До відпочинку
було залучено 100% учнів.

     Харчування дітей здійснювалося за рахунок 
бюджетних та  залучених коштів. Залучено:
фермер Мендрик - 500грн., ПП Підлісний О.С.- 200 грн. та батьківська плата.
Вартість обіду в середньому 5,60 грн. в день.

      В відпочинковому таборі „Сонечко” Новосілецької 
ЗОШ І-ІІІ ст.. систематично проводились
заходи на реалізацію творчих
особливостей, талантів дітей. Начальником табору, вихователями виготовлено
змінний стенд роботи табору, табірна пісня, девізи загонів, а також рейтингова
таблиця активності загонів.

     Комплексний обід видавався відповідно перспективного 
меню. На харчоблоці велася  вся необхідна
документація. Вартість обіду в середньому становила 6,50 грн.

     Якісно, відповідально проводилась робота в 
пришкільних таборах Радовецької ЗОШ І-ІІІ ст.., Вовковинецької ЗОШ І-ІІІ ст..

      Недоліки по організації виховних заходів, дотриманню режиму дня, організації харчування  зафіксовані в таких  пришкільних таборах: „Сонечко” Макарівської
ЗОШ І-ІІст., „Веселка” Вівсяниківської ЗОШ І-ІІ ст.., „Водограй” Явтухської ЗОШ
І-ІІ ст.., „Веселочка” Мазниківської ЗОШ І-ІІ ст..

   Через проведення робіт по заміні вікон  в Деражнянському
НВК №2, гімназія, план роботи пришкільного табору „Сонцеграй” виконати не
вдалося. Проводили заміну виховних заходів- екскурсіями. До кінця відпочинку
відсоток відвідування дітьми табору суттєво знизився, та практично звівся лише

 до харчування в шкільній їдальні. Вартість обіду становила в середньому 5 грн.

        Основними недоліками в роботі пришкільних таборів є:-невиконання, або часткове виконання плану заходів-                         

нечіткий режим роботи, погодинне планування;
-безвідповідальність, безініціативність окремих вихователів, начальників таборів;
- порушення санітарно-гігієнічних вимог, організації харчування.
      На основі вищевикладеного 
                                                                  НАКАЗУЮ:

1. За належну організацію роботи пришкільних
відпочинкових таборів, залучення спонсорської допомоги на харчування учнів,
проведення якісного змістовного дозвілля начальникам таборів  Галузинецької ЗОШ І-ІІ ст.. Теренюк О. В., Маниковецької
ЗОШ І-ІІІ ст. Савич О. Г., Коржовецької ЗОШ І-ІІст. Дурбакевич Ю.О.,
Новосілецької ЗОШ І-ІІІ ст. Одійчук В. П
., Вовковинецької
ЗОШ І-ІІІ ст. Бондар З.А., Радовецької ЗОШ І-ІІІ ст. Далекій А. О..
 оголосити
 подяку.

            2. Вказати на недоліки в 
організації та проведені відпочинку дітей начальникам таборів Мазниківської ЗОШ
І-ІІ ст., Явтухської ЗОШ І-ІІст., Макарівської ЗОШ І-ІІст.


3. Начальникам таборів вжити заходів щодо усунення
вищевказаних порушень та недопущення їх в подальшій роботі, зокрема змін у
режимі роботи, плануванні, організації та проведені харчування дітей, виконанні
 виховних планів роботи.

            4. Контроль за виконанням даного наказу покласти 
на спеціаліста відділу освіти Землякову Ю. В.


                                               Начальник  відділу освіти      Жураківська І.І




 



 



 



 






 



 

Просмотров: 2050 | Добавил: saturn4 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024